varvet runt?

Den manshatande feminist som satte igång mitt manstvivel har nu gått och blivit romantiskt kär i just en man. Så nu funderar jag på att tillåta mig själv att vara detsamma igen. Det har varit riktigt tråkigt att lägga band på sig för typ någon annans skull?! För typ twitters skull. Jag har inte velat se ut som en av de lurade. Jag har inte velat se ut som han som hon låg meds fru. Lurad. För att förtydliga: jag är inte han hon låg meds fru. Mer kan jag väl inte säga, antar jag. Och ni som läser har ändå hela historien.
Jag har inte vågat hänge mig efter det som hände, och inte vågat lita på att det inte kommer hända igen. Visst, något KAN hända igen, men vi har nog utvecklats en aning. Och jag är på väg tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback