En wannabe-nörds bekännelser.

Jag har ont i huvudet idag. Ögonen känns som om jag nyss gråtit och jag skulle vilja lägga mig i sängen och vila.
Men jag har ju så mycket att göra.

Jag tänker på Civilization IV och skulle vilja dra igång en omgång.
Men jag har ju så mycket att göra. Som att sitta och spela Bejeweled Blitz på Facebook, till exempel.

Samma känsla infinner sig i mig vare sig det handlar om städning, att läsa böcker, pyssel eller datorspel. Vilket projekt det än gäller har jag så svårt för att bara börja.

Ända sedan jag för första gången i fyran mobbades med skällsordet "datanörd", har jag omfamnat titeln och försökt leva i den.
Nu är det dags. Jag borde faktiskt spela. Nu börjar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback