Söndag.

Men hej!

Snart kommer jag starta ytterligare en blogg som kommer bli mycket mer frekvent uppdaterad än den här himla övergripande, allmäna, störiga lilla bloggen som jag nästan aldrig skriver i eftersom ingenting händer, tycks det. Länkar till den kommande bloggen snart, när jag gjort den fin!

Imorgon ska jag jobba och det känns väldigt kluvet. Folk dissar det där med bemanningsföretag, antagligen gör de anställda på företaget detta ännu mer nu när det skett så mycket nedskärningar på den fasta personalen. Men jag tycker att de nya arbetsuppgifterna låter roliga, så snälla låt mig få tycka det...

Det ska bli djävulskt skönt att få jobba tror jag. Jag har cravat lite ordning här i tillvaron. Tror det blir bra. Hurra!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback