Tänk om jag skulle skriva fem inlägg om dagen?

Det ska jag prova nån dag! Men vad sjutton ska jag skriva om?! Nåja, det finns väl alltid någon ny finne att berätta om eller någon fysikalisk teori att förklara.

Idag har jag tvättat håret, det luktar nu som unken häst men jag blandade i lite leave in-hårkur för att göra det hela lite behagligare (inte för att jag känner doften själv eftersom håret är kort, men ändå). Observera att det på flaskan för kuren står "live in hårkur".

Efter denna tvagning tog jag mig till köket för att bereda en snabb frukost. Eftersom jag inte hade annat än gröt att tillgå, kokade jag denna i en kastrull som jag sedermera även åt den ur. Det börjar funka ganska bra med gröt utan mjölk *fattig* och jag förstår inte varför jag inte ätit direkt ur kastrullen tidigare, hälften så mycket disk ju!

Anledningen till att min frukost idag skulle vara snabb, är att jag om tjugo minuter skall cykla ner till staden för att sedan ta en buss till Ås där min mor skall tuta i mig aloe verans positiva egenskaper. Och då menar jag givetvis förädlade produkter på flaska! Inte kan en växt som står på fönsterbrädan innehålla dessa välgörande droppar.


Nåväl, dagen har börjat bra! Live long and prosper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback