En resa tillbaks, och så framöver igen.

Idag har jag varit i barndomshemmet och rensat lite. Det har funnits en hel del av mina gamla barndomssaker kvar där efter att jag flyttade hemifrån. Och ack, vilken dag! Den blev väldigt lång och med många brännande klumpar i magen. Men det var självfallet otroligt skönt att äntligen få ordning på åtminstone en del av det som fanns där. Jag sparade en del fantastiskt roliga konstverk från låg- och mellanstadiet, de ska antagligen få bli ett egoistiskt kollage och pryda någon form av vägg så småningom.

Snart kommer nog katten in. Frågan är om hon verkligen ska få sova i sängen inatt, ty hon drar in KRYP!!! Som BITS!!! Inte så himla skönt, men jag har ju aloe vera (obs växten!)...

Dags att gå och lägga sig bredvid björnen tror jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback