Tillbaka

God afton.

Jag vill berätta att jag idag gjorde slag i saken, och köpte mig en dator. Således är jag nu tillbaka och kanske kommer det uppdateringar här lite oftare. Dock är jag redigt trött på "prat om sig själv", det där med att dela med sig av smärtan för att göra den mindre. Håller man på så är jag rädd att man smärtar ned andra och det har jag ingen lust med! De senaste veckorna har jag utsatts för ganska mycket sådan här nedsmärtning. Med detta sagt kan jag meddela att det möjligen dyker upp en eller annan roligare blogg med roligare inriktningar från min sida! Dock vill jag inte ge mig in i något utan att vara säker på min sak så jag ska nog förbereda lite här i hemmets lugna vrå innan.

Till datorn fick jag förresten en resa till Europa på köpet, som om jag inte redan befann mig där?! Hur som helst får jag väl ta och utnyttja den och åka till typ... Rom eller något. Man bör ju åka så långt som möjligt och jag tror Aten var det resmål som låg längst bort av de jag kunde välja bland. Men eftersom jag inte vill åka dit antar jag att Rom blir bäst. Dock vill jag kanske inte åka dit heller, så det blir väl Paris då. Dit vill jag ju. Men det är så mycket folk där. Vilket i och för sig innebär mycket skägg.

Imorgon kommer min mor hit till mig och hjälper mig att planera min "trädgård"! Jag tycker mig ha en liten trädgård på framsidan av min lägenhet men nu ska jag anlägga något slags buskage där bak med. Obs det är inte som det låter.

Det känns lovande, det här! Nu ska jag försöka vara lite duktigare med att blogga. Jag hoppas det kan dyka upp lite bilder med, en vacker dag. Gissar att jag har pengar nog att köpa en kamera om... ett år kanske!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sara

hurraaaaaaa!!!!!!!!!!1 :D

2009-05-05 @ 00:27:12
Postat av: Erika

Mi hao, som katter i drömmar brukar säga!

Postat av: Sara

hahahhahha mi haaaaao!

2009-05-11 @ 01:08:25
Postat av: Erika

Hahahah :D

2009-05-11 @ 01:12:21
URL: http://kurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback