Schlagerdager

Hej kamrater!

Idag är en lite grå dag, som dock snart kommer bli full av färg.
Jag vaknade klockan två, och insåg att saker jag skulle gjort idag gått åt pipsvängen. Tvättid och ärenden i stan som behövde ske innan klockan tre. Ärendena i stan lyckades jag ganska bra med. Men tvättiden... Är borta för alltid! Nu ska jag nog gå (skamset) till tvättstugan och boka en ny tid. Som tur var såg jag att en granne tagit min tvättid. Det är bra, för då är den ju inte helt borttappad. Hehe!

SCHLAGERPARTY ikväll. Blir mycket spännande.

Haha ååh, stackars grannen... Det är en man som har gjort illa foten och går med kryckor. Han har gjort det i flera veckor och han är ganska stor så det går så väldans sakta för honom. Fast det är nog inte foten som är skadad. Det är ju möjligt att han opererat höftleden eller nåt liknande. Läkande tankar till dig, mannen!

Tvättstugedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback