Så jävla lol.

Orkar inte med ett seriöst inlägg vid just detta tillfälle.
Är trött och har massor att göra inför kalaset imorgon. KOM PÅ KALASET IMORGON, ANNARS! Min största panik är att det inte kommer tillräckligt med folk, och att det blir ett trepersonerskalas som alltid! Jag vill ha rajtantajtan (Ida, inte på ditt sätt).
Så kom hit, ni får världens mat och massa tårta. Ni behöver inte ge mig massa presenter utan ge mig lite vänskap!

Idag lärde jag upp en man jag stalkade som barn på jobbet.


Åh jag måste planera vad jag ska göra imorgon. Nu ska jag gå och koka potatisar. Imorgon ska du och du och du äta dem i olika konstellationer.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var ju väldigt synd att jag var uppbokad redan då...hade ju varit skoj att träffas lite och partat lite hos dig med...men det kommer väl fler tillfällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback