Natt!

Nu är jag hemkommen efter ännu en jobbkväll. Mina fötter luktar fotsvett och jag är så trött och vill sova, men åh vad jag gärna skulle ta ett bad! Och äta mackor! Helst potatismos dock. Synd att jag inte har några potatisar. Vet inte när jag ska få tid att köpa några heller.

Lootade lite när jag kom hem men vi får se om det är nåt att ha. Har inte riktigt orkat kolla igenom. En snygg t-shirt i alla fall.

Undrar hur mycket snabbare och bekvämare det skulle vara att cykla med tillräckligt med luft i däcken? En fråga vars svar återstår att se då jag inte äger någon cykelpump.

Fikadags, hoppas ni sover gott.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar dig sååååå mycket!! Ska snart tvinga dig att flytta till Sveg. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback