Drömmar

Inatt drömde jag två drömmar som ansågs vara värda att komma ihåg. Den första försvann i och med att jag somnade om, men troligtvis dyker den upp senare under dagen.
Den andra väckte mig med hjärtklappning efter en stunds snoozande. Den innehöll mig och Sara på resa i Wales (?). Varför jag antar att det var Wales är för att jag på GPS:en i flygplanet sedan såg hur vi åkte över gränsen till England. Jag minns även hur vi åkte över Chelsea. Det gick snabbt.
Innan vi flög satt vi på en flygplats (även tåg gick härifrån, vilket förbryllade mig). Vi hade precis missat vårt tåg/flygplan/förvirring och Erwin och Nilas kom förbi. Det var inte så mycket mer med det och nu börjar fragment av denna eller föregående dröm komma tillbaka i min hjärna, så det är bäst att jag slutar här och sätter mig och tänker.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback