VAL!

Haha, det där var väl en bra rubrik! Klart jag ska rösta, men jag tänker inte skriva något mer spännande om detta. Det är det redan så många som gör.

Jag somnade runt klockan tre inatt. Jag vaknade sedan efter sisådär tre mardrömmar, om knivar och död och ångest och jag själv fångad av tre ondingar som skulle döda mig, men eftersom jag redan var självmordsbenägen skrattade jag bara, tills min far kom och avledde dem medan jag smet ut ur deras grepp och skolan där överfallet skedde. Sedan sprang jag. Det gick sakta.
Vaknade i ångest efter ytterligare bravader, och tänkte "Nu vill jag inte sova mera! Det kommer bara bli mera mardrömmar!". Självklart somnade jag om, och självklart drömde jag mera mardrömmar. USCH. När jag vaknade efter detta, orkade jag VERKLIGEN inte somna om. Det gjorde jag förstås ändå, när jag klivit upp för att dricka vatten (som jag trodde kunde bota mardrömmar men som bara smakade GIPS och PAPPER) och sett att klockan endast var sex. Det vill säga för exakt tolv timmar sedan. Slapp sedan vidare drömmar! SKÖNT.

Har planterat om mina chilisar idag. Det var duktigt. 

Nu ska jag väl gå och vara med om något roligt som jag kan skriva om senare. Adieu.


Kommentarer
Postat av: Chris

Bra att du röstade trots mardrömmarna! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback