Sol!

Hej! Idag kan man, om man vill, tro att rubriken har något att göra med dagen idag. Dock vill jag påstå att jag gladeligen bevittnade regnväder idag, dock tyvärr ej åska. Och regnmolnen medförde viss huvudvärk vilket inte var det bekvämaste. Rätt mysigt ändå!

Sedan kan jag, medan jag nu har en sådan fin rubrik, meddela att jag tycks vara immun mot densamma. Solen, dvs. Eller solbrännan. Jag har inte fått en gnutta färg de senaste gassande dagarna, förutom några fräknar i ansiktet och på överarmarna. Tantigt, jag vet! Men helt okej. Bättre än Herr Krabb-färg i alla fall.

Är i afton full av någon slags kreativitetslusta. Som alltid när den infinner sig, kan jag inte komma mig för att göra NÅGONTING. Oftast beror det på att jag, för att kunna kreera något roligt, först måste städa undan en massa stök och göra plats för mig själv. Och detta har jag förstås ingen större lust med.

Lustigt, på grund av att jag hade mobilen halvt under min rumpa, tog det hundra år för mitt sms att levereras. Bara en liten anekdot!

Jaha, ni får väl ha en trevlig kväll då! Så ställer jag mig och diskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback