Jag har hittat den!

Äntligen har jag en större teve. När jag nu blev hastigt och lustigt arbetslös, som man lätt blir i min bransch, suckade jag och tänkte "jaha, nu dröjer det ytterligare femton år innan jag kan uppgradera till något som går att se på på mer än två meters avstånd". Och visst, det kommer att dröja innan jag får min fyrtiotummare som jag någon gång ska ha! Men jag är mer än nöjd med en gratis på 20"! Tack kära soprum.



Det kändes lite konstigt att gå där över gården med teven, och jag visste inte riktigt hur jag skulle göra när jag såg grannen komma ut ur sin dörr. Och jag vet att jag såg ut som en bov, när jag gick där i grå huvtröja med huvan på huvet. Men grannen har inte heller världens mest oskyldiga uppsyn! Jag tog det lugnt som en sköldpadda och hivade in apparaten i mitt hem.

Kommentarer
Postat av: sara

utmärkt gjort!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback