Hänger inte riktigt med

Ja hej! Som rubriken antyder hänger jag inte riktigt med! Men det blir nog bra.

I afton sitter jag och lyssnar på Harry and the Potters, det är jättefint men ändå hycklarartat av mig då jag inte läst en enda Harry Potter-bok och sett kanske två av filmerna. Men berätta det inte för någon. Förhoppningsvis leder denna musik till att jag skärper mig i frågan, dvs antingen börjar läsa böckerna eller bara lägger ner Harry Potter helt.

Imorgon blir det troligtvis Arnljotbesök. Det är premiär ikväll och jag hoppas det går bra. Det gick ju fint på det första genomdraget som jag såg i alla fall. Klart det går bra!

Det är så himla varmt och uttröttande väder. Vad ska man göra. Orka diska, liksom. Skriver en dikt istället.


Sol, sol, sol
åter sol
och ett moln

Barn, barn, barn
från Norge
och en boll

Full, full, full
är bussen
och inte jag

Sned, sned, sned
är hjärnan
och min stil

Du, du, du
kanske du
och ett träd

slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback