Det var en dag i juni och jag dansade och sjöng

Hej! Idag har jag först suttit inne och tyckt synd om mig själv, för att sedan rycka upp mig och få lyckligt pirr i magen. Det var riktigt gött. Sedan cyklade jag till Jenny och åt fantastisk rabarberpaj, med hälften så mycket rabarber samt dubbelt så mycket smul i. SMASK. Sedan begav vi oss ut på staden på cykel för att leta lite äventyr, vi var fulla fastän vi inte var det, liksom. Vi hittade ganska roliga äventyr.

Nu sitter jag och ska försöka sova så snart som möjligt för imorgon skall jag spela tennis klockan elva! Som en annan borgare! Det blir nog roligt. Sedan ska jag och Jenny se Arnljot.

Imorgon kommer vara den sista dagen med vackert väder, sen blir det lite tråkigt igen. Men det gör inte så mycket. Imorgon kommer vara en trevlig dag.

September kommer vara en trevlig månad, då hoppas jag att Kingdom Hearts 358/2 Days kommer ut. Hoppas även att jag fått jobb tills dess, så att jag har råd att köpa det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback