Söndag morgon... 2

Idag på bussen fick jag hjälpa en tant av med kläderna. Hon var trevlig. Sedan har jag förstått att blåbären börjar mogna eftersom fåglarna har börjat bajsa blått.


Inatt promenerade jag till Körfältet och hämtade min cykel. Jag blev lite skärrad då jag inte hittade den, men jag var bara på fel gård en aning. Sen cyklade jag hem med väskan full av brödföda, så att säga. Inkluderande en låda chokladbollar.
Jag lyssnade ständigt på statliga radioprogram under min promenad och cykeltur och fick därmed en stor dos blandad kultur och massor av nyheter till livs. Det var hälsosamt, antar jag. Ungefär som promenaden i sig.


Hejdå, kompisar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: tack så jättemycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback