Ibland är det allt bra jobbigt!

Jag önskar jag fick vara mig själv men ändå inte. Jag önskar jag kunde säga till någon att jag älskar den utan att känna mig elak. Jag önskar att jag bodde i en annan värld, men ändå inte. Jag önskar att jag fick snyta mig nu så det ska jag. Jag önskar att fler än jag visste min plats. Jag önskar att jag inte behövde sitta och tolka allting, som om jag vore en fjortonåring som var kär i Emil. Jag önskar att allt kunde flyta på som för normala människor. Jag önskar att jag kunde få stå bredvid som en stöttepelare istället för som en vandrande vålnad. Jag önskar att jag fick veta hur jag önskas vara så att jag kan rätta mig efter det eller söka strid. Jag önskar att jag kommer få en riktig man. Jag önskar att det är du som blir den till slut. Jag önskar att allt kunde flyta på som för normala människor. Jag önskar att du förstod att jag förstår bättre för varje dag. Jag önskar att du förstod dig själv. Jag önskar att jag visste vem du var för hur ska jag kunna veta. Jag önskar att jag inte bara trodde mig älska för hur kan jag det någon som ingen vet vem han är. Jag önskar att jag slapp denna maktlöshet av att inte kunna greppa. Jag önskar att jag slapp spela. Jag önskar att du får det bra själv. Jag önskar att du slapp leta efter dig själv i fel ändar. Jag önskar att du ville lyssna på mig. Jag önskar att jag inte var en kravframkallande uppenbarelse. Jag önskar att allt kunde flyta på som för normala människor. Jag önskar att du får veta vem du är. Jag önskar att jag visste vilka underkläder du gillar bäst. Jag önskar att du blir lika nykär i mig som alla andra gånger. Jag önskar att jag orkade få dig sån. Jag önskar att jag kunde göra någon lycklig. Jag önskar att du såg mig såsom de andra ser mig. Jag önskar att du inte gjorde mig såhär osäker på mig själv.

Bla bla

Kommentarer
Postat av: sara

puss

2008-09-25 @ 03:26:55
Postat av: Åsa

Fint skrivet vännen en djupandning

//Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback