Hemma igen!

Nu är jag hemma efter en vecka i Stockholm hos syster. Veckan har varit fin och full av matlagning och bakning för min del, detta inför inflyttningsfest för ca fyrtio personer! Det lagades såklart alldeles för mycket mat, ty syster var rädd att det inte skulle räcka. Bakade Captain Morgans chokladtryffeltårtor, minimumsmumsmuffins, minigrodor, princesstårtor och kakor till alla! Bilder kanske dyker upp.

Christoffer följde med mina föräldrar ner över helgen och när vi kom hem igår kväll blev kattan helt till sig. Sedan dess har hon bara velat gosa och busa. Men hon har icke gjort en enda ansats till att krafsa på dörren och vilja ut! Trots att hon hela förra veckan (när hon inte krafsade på min garderobsdörr) enligt Christoffer varit ute nästan hela tiden.

Nu är jag lite hungrig. Kanske skulle äta lite hårdbröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback