Tjoho

Ja, det gick ju som väntat! Nu är det ajöss till det ljuva livet, och halloj till det liv som kommer vara ACK så mycket ljuvare på helgerna. Troligen kommer det vara någorlunda ljuvligt även på dagtid, det enda mindre ljuva blir att stiga upp ur sängen på morgonen. Det är ju så väldigt kallt såhär års! Men jag får väl linda in mig i filtar och kläder, och kanske skaffa lite varma tjocka tröjor och fler långkalsonger för jag kommer behöva promenera en del.

Förra vintern var den första jag omfamnade istället för att ignorera. Det vill säga, jag klädde på mig istället för att gå i sommarjackan och frysa. Och ack, vad det är skönt att vara varm. Det gör inte lika ont i ryggen och axlarna.

För övrigt kommer det inte bli varje morgon jag får kliva upp i mörkret. Men då kommer jag istället komma hem mycket sent. Nåväl, det blir YTTERST intressant!


Adjö

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå! Har du hittat ett jobb!? Var!? Puss

2008-10-20 @ 21:06:58
Postat av: Erika

Det är på ett företag som digitaliserar papper och jag trivs som en fisk! Lite enformigt ibland men helt okej. jobbar kväll denna veckan.

Postat av: Åsa

Grattis till jobbet :)

Vad tänkte du göra den 1 november? blink

2008-10-23 @ 15:55:06
URL: http://aimer-la-vie.blogspot.com/
Postat av: Erika

Tack Åsa!

Pfft, det säger jag inte. ;]

2008-10-24 @ 12:29:51
URL: http://kurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback