Produktivitet och katt på hett tegeltak

Hej! Detta är lite av senaste dagarnas kreativitet. Jag tycker om kreativitet, så länge den ger mig idéer.





Och igår var kattan ute så länge att jag började bli orolig, men när jag sedan tittade ut genom köksfönstret såg jag henne på kvarterslokalens tak. Observera hennes uträckande av tungan. Hon ville antagligen bo på taket.

    


Nu fryser jag lite, samt är trött och partysugen. Men jag känner inget party så det får vara.

Christoffern min jobbar hela kvällen ända fram till typ tolv. Han är en duktig kockaspirant!


Nu jädrar är det helg, det är skönt. Imorgon är det kalas för gudson, jag har påbörjat finfina tårtor idag som jag ska färdigställa imorgon. Det kommer nog bilder! Åh, det ska bli så roligt att träffa alla.

Wella wella, nu ska jag gå och kolla om katten är på taket igen. Med mera med mera!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka tjusiga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback