Körv

Hallelåja! Nu skall jag uppdatera.

1. Jag har vunnit en pralintävling väldigt stort enligt Fjällängsskolans mattanter. Det var mycket roligt! Inatt drömde jag om min pralin och den smakade väldigt gott, det var nästan så det var verklighet! Mycket praktiskt och bantvänligt. Jag ska drömma om den inatt igen.

2. Kattan har fått taga av sig sin tratt, så nu är hon fit for fight! I nuläget ligger hon i mitt knä och håller sin hand på min tumme medans jag skriver.

3. Igår var vi på dans, det var sådär! Jag fick dansa tre danser med andra män än min egen, och jag som trodde de skulle gå lite mer på utseende ;[. Förresten gillar jag inte att lukta som andra människor, samt min man är bäst på att dansa med mig eftersom vi känner varandra och så vidare samt han är sådär tydlig som vissa andra karlar inte är.

4. Bröd är gott.

5. Jag skulle vilja äta bröd men det är slut på tinat.

6. Hmmmmm "gröna äpplen" är ute, det är därför de har uppfunnit en ny wc-duck med sådan doft.

7. Jag önskar jag hade mitt jobb som jag skulle få, för i så fall hade jag kunnat vara med i Arnljot. Men det vill jag ändå inte. Även om jag vill.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback