SOMMAR!

Ja, det kan väl knappast ha undgått någon. Igår promenerade vi till Ica Kvantum och köpte Dajmstrut. Eller Daim kanske det heter nu för tiden. Jag i min lättkläddhet brände mig på bröstkorgen. Det kliar! Annars är det bra.

Inatt drömde jag att jag skulle till veterinären klockan åtta och mamma som skulle börja jobba klockan åtta skulle skjutsa mig (och katten). Katten hade förvandlats till en papperslapp som hon gör ibland (i just denna dröm om ingen förstod det), och nu hade hon varit en sådan länge. Jag var rädd att hon var död. Men hon omförvandlades lagom tills klockan var åtta och vi fick BRÅTTOM till djursjukan. Jag skulle precis ringa dit och kolla om det var okej att vi kom lite sent, men eftersom jag är lite telefonrädd vaknade jag istället.

FYYYYY SATTAN vad det kliar på mina fötter. Jag har fått utslag. För jag gick i Christoffers innetofflor i förrgår. Eftersom det är skinn i dem blev jag allergisk och det suger ju. Uuuuuusch vad det kliar. Ja, så allt var kanske inte bra! (se första meningen)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: sara julia elida

hahha papperslappskatt.

2008-07-28 @ 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback