Gu' så skoj!

Hej svejs, jag är glad för det är så roligt att sammanställa bokstäver och siffror. Det skulle man göra lite oftare!

Men min hjärna är konstig, den gör mig yr samt tillverkar någon konstig lukt i min hjärna så jag blir illamående samt mina ögon vägrar ibland behålla ackomoderingen eller hur man ska säga. Det beror troligtvis på att jag är trött och lite småstressad. Allt är under kontroll men det är ändå lite bråttom med projektet och sådära. Mest är jag väl rädd för redovisningen men några ölar imorrn kväll löser nog nästkommande dags bekymmer. Hur jag nu tänker. Det vet ingen!

Hejdå kära likar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är du också trött på projektarbetet? Vi satt 6 timmar idag och fyra igår (förrgår)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback