sent

Idag var jag på Jamtli julmarknad med Sara. Det var fint. Och väldigt kallt om tårna.
Sedan åkte jag hem och gjorde mat åt mannen som jag ömmar för, det var gott.
Sedan bakade jag tårtbottnar till lillasyster. De blev helt knasiga, har aldrig gjort något sådant förr (eller jo, fragglarna påminner om detta) men jag tror det blir gott ändå.
Nu är det sent, men det gör inte så mycket för det är "lördag kväll" och många är vakna vid den här tiden. Men jag funderar ändå på att gå och lägga mig lite.

Ack för detta knepiga lilla liv. Jag önskar mig skor och en säng. Båda kostar väl lika mycket. Åh, om jag kunde få ett par höga dr martens-kängor. Jag får hitta på nåt. Välkommen att köpa tjänster av mig, jag är bra på det mesta. Eh, eller jag har kapacitet nog att kunna vara bra på det mesta, så testa mig. 

Jag längtar till måndagen för då kommer samhället igång och kan svara på mina mail.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback