julijul

Dags att baka något mer. Pepparkaksmuffins lutar det åt. Det innebär att jag måste öppna min gamla glögg som jag gjorde förra året!!! Och tjuvsmaka. Och bli full! Förra året när jag provsmakade var jag tvungen att blanda ut den med en hel del sockerdricka för att det skulle gå att dricka. Och det kan jag säga var mycket gott! Testa det vettja.


Äntligen avslöjar Uppdrag Granskning att Rättvisemärkt är en stor bluff. I te-världen då. Men jag tror nog att det gäller på de flesta områden. Jag har väntat på detta!


Rajdidaj, tänkte ge en vörtlimpa till min kära granne idag, men hon verkar inte vara hemma. Synd! Ska kolla igen.


Jag är glad. Antar att det är bäst trots allt. Fast ibland orkar jag inte göra mig till, eller hur man ska säga. Har nog gjort det tillräckligt.

Glad bak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback