Hej världen!

Nu sitter jag vid en dator för första gången på några veckor. Inte klokt vad mycket (skräp)mail man fått och så vidare.
Det har varit rätt skönt utan dator ändå. Förr i tiden klarade jag inte av att vara ensam utan att ha en dator = kontakt med omvärlden. Men nu är det som sagt ganska skönt. Men jag ska väl ta och fixa mig en dator så småningom. Jag är nöjd med att jag fick så väldigt mycket i lön också. Det kan hända att jag till och med tar och köper en säng, det vore ju skönt att ha en sån ;p

Annars lever livet. Julen med dess egna ångest har inhysts i mig hela december så jag inte haft tid att tänka på annat. Vilket varit skönt på sätt och vis för nu när julafton är förbi och presentångesten lagt sig börjar de andra tankarna ta mer plats. Men jag får bortse från dem ett tag till. Annars blir det ännu mer förvirring.

Det har varit en mycket bra jul här i Ås. Isolde har varit med och hon och de andra katterna här trivs med varandra och det är roligt. Alla barn är glada och allt är frid. Ungefär.

Och jag har högtflygande planer för framtiden för tillfället. Hejdå bloggen, hej Paradis-asken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback