Sjukdom och elände.

Hej svejs, nu är jag sjuk. Febern har stigit in i min kropp och försöker värma mig till förintelse. Nädå, så långt har den inte hunnit.
Detta bevisar varför man inte ska gå till jobbet om man känner sig det minsta förkyld, som det står i livsmedelshygienboken. Jag tänkte, "men det är ju förstås skola". Men för personen som nu smittat ner mig är det faktiskt jobb. För det är fröken. Dåligt. Han föregår med ett sådant exempel! Jag hoppas jag blir frisk till veckan då vi ska iväg. Tror jag.

Moi, gateau, mademoiselle, chat, vert, cheval, fièvre!!!!!!!!!! naturellement
voyez-vous

Kommentarer
Postat av: sara julia elida

vart ska du ivääääääg?

2008-08-10 @ 14:12:38
Postat av: Erikaaa

Ja vi ska till leksand en sväng med klassen, onsdag-torsdag!

2008-08-10 @ 15:09:44
Postat av: sara julia elida

ja just det. nu är du hemma? du måste skriva blogg!

2008-08-15 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback