Ja nu är jag hemma

Ja nu är jag hemma och skolan har slutat. Det känns skönt och för första gången på flera månader är jag sugen på att baka bröd!
Idag har jag köpt hem en massa mjöler och prylar, och så har jag satt igång ett honungsjäsmedel. Sen är det bara att köpa brö av mig om ni vill. Ge mig bara era innersta brödönskningar så ska jag ge mig på't.

Leksand var vackert, helt underbart. Tur att Jenny ska flytta dit snart, så kanske man kan åka och hälsa på! Det är inte precis en shoppingstad, kanske inte ens en mysig stad, men FATTA vilka vackra omgivningar. Trän och gräs och broar och grejs. Och en slags flod.

Nu innehar jag hur mycket knäckebrö som helst! Men det går nog åt eftersom det är väldigt gott. Mycket fibrer, det är bra för matsmältningen!

Hmm nu har jag saker att göra, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback