Diverse osaker

Jamen hej! Nu har det tonåriga efter väl valt agerande lagt sig och jag är påväg att ta lite glass med godisar.
Min Jenny var här igår och åt sådant.

Utanför sker rök. Nyligen stängde jag bakdörren (fint ord) för att det luktade för mycket cigarett, nu ser de ut att ha en välplanerad skogsbrand igång därute. Men det gör inte mig nåt, jag stängde ju som sagt bakdörren. Kanske grillar de bara. Och med ett enkelt resande upp från stolen såg jag att så var fallet.

Och jag som tydligen inte kan tänka på annat än mat (eller inte kan tänka på mat utan att vilja ha, ha, ha) vill ha deras maaaat! Men karaktäristisk (vare sig man kan säga så i detta fall eller ej) är jag ju även så inte går jag ut och STJÄL från deras bakgård inte!

Ha en fin onsdagsafton eller någon annan dag beroende på när du tittar in! Adieu amour voiture bonne chance je veux sacre bleu avec noir. (Jag håller på och lär mig franska. Måste utöva. Learning by doing.)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men... stjäl du inte? Tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback