18 juni 2007

Det slog mig precis att Paul McCartney fyller år idag. Tror det blir 65. Gratulerar. Gratulerar även till de många sålda kopiorna av ditt nya album. Har inte hört ett dugg av det, men jag läste idag i tidningen att det gick bra. Jag hoppas det fortsätter gå bra. Jag hoppas du inte slår några fruar, som de säger. Du får bara slå dem om de är dumma och försöker ta dina pengar. Men lova mig, tänk dig för.


Christoffer håller på och köper iPod. Jag har aldrig riktigt haft ett förhållande till de där små apparaterna. Gillar inte riktigt
Apple heller. Men kolla på den här, kolla vad gulligt! Köpte jag en iPod vore det för tillbehören.

Nåväl, idag, efter en dryg veckas jobbande köpte jag något jag länge har behövt! Lite ansiktstvättprodukter. De luktade lite tant, men jag tror de ska funka bara bra!

Nu skulle jag vilja veta om katten Sixten verkligen är en tjej eller om han är en kille. Jag vill så gärna ha kvar honom, men min mor vägrar ha ännu en damkatt. Men nu verkar det ha ordnat sig, han är nog en man.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att jag inte har kommenterat det du har skrivit, men jag har läst i alla fall. Du skriver så jävla bra, man kan inte låta bli att läsa <3

2007-06-19 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback