Trettioförsta januari 2007, lyckan

Haj!


Det här har varit en magnifik dag. Både upp och ner, men neret ledde ändå till något bra! Låt det aldrig ta slut. Tycker om när det är bra. I det här klimatet kan jag fortsätta smida framtidsplaner. I lagom stillsam takt. Härligt!

Idag gjorde jag falafel, det var gott. Jag handlade lökar som luktade jättekonstigt. Jag gick och köpte nya på Hemköp, men de luktade likadant!? Sen upptäckte jag att mina lackade naglar kunde ha något med det hela att göra. Nagellacksdoften kanske reagerade med lökigheten? Nåja, tur att löken var billig.

Vår pappersinsamling har definitivt svämmat över. Hoppas Christoffer drar sig iväg till skolan imorgon, då får jag tid att diska, baka och ta ut sopor. Kanske tvätta lite också, lite handdukar och badlakan. Och byxor. Och tröjor. Nä, inga tröjor. Eller det beror på.

Mitt ben har gått sönder. Fast Christoffer säger att det bara är litegrann som jag tror. Imorse var min mage sönder. sen blev den frisk på nåt konstigt vis, då klev jag upp och gjorde en vacker frukost medan Christoffer tog en dusch. Imorgon blir det nog dessvärre (?) pitabröd till frukost. Det finns inte så mycket annat bröd, och det blev två pitabröd över sedan middagen. De var jättegoda så jag tror inte det blir nåt större problem med att äta dem till frukost!

Vi måste sova nu egentligen om det ska bli något gjort imorgon. Imorgon vill jag nog ha potatisgratäng till middag. Vi får väl se hur ambitiös jag känner mig.

Snart ska jag få jobb. Nuff said. Sen får ni ju gärna även fortsätta med beställningar av olika slag!

Nu måste jag verkligen gå och tvätta av sminket. Adios amigos! (dvs ingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback