Femtonde januari tvåtusensju, stökigt.

Hej.

Vårt hem är lite stökigt. Men det får man leva med! Jag orkar inte städa. Inte nu i alla fall. Eftersom det inte är bara mitt stök, låtsas jag att det är helt okej att det ser ut som det gör.

Idag var det solsken ute, det var fint. Jag och hjärtat gick till staden för att lämna tillbaka böcker. Vi lånade några böcker också, som jag ska läsa tyckte han. Och jag har börjat läsa en av dem nu ikväll, Good Omens, av Terry Pratchett och Neil Gaiman. Verkar inte så jobbig, faktiskt. Men jag orkade inte läsa mer än några sidor ikväll i alla fall, hehe!

Min blomma är på bio ikväll med sin kamrat, han kommer nog hem snart. Jag erbjöds att följa med, men filmen verkade inte riktigt lovande för mig. Så jag stannade hemma och åt kola och läste den där boken istället. Försökte nysta ett garnnystan, men det gick sådär. Men jag måste göra klart det ändå, man kan ju inte ha en massa garn liggande hur som helst!

Behöver fortfarande ett jobb, fattar inte varför ni inte kan ge mig ett. Vad säger du, några grytlappar? Skulle du inte behöva det?


Nä nu blir jag lite trött på det här, jag skulle vilja göra lite snyggt här innan han kommer hem. Men jag lär inte hinna. Filmen slutade ju för evigheter sedan.

Hur som helst, tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback