solstrålar och skaparlust, 22/4 -07

Hej! Nu är det natt. Jag sitter i Ås för första gången på två veckor. Just nu känns det ganska bra. Just nu vill jag leva i nuet. Just nu önskar jag skapa något. Tavlor är det tyvärr inte tal om. Snarare klippa i en ful tröja så den blir fin.

Det är så roligt att Jenny och jag är så lika. Det är bra. Det ska vi utnyttja en dag.

Jag behöver en flytt, men det är inget jag vill tänka på nu. Nu vill jag inte tänka på något jobbigt. Det känns bara så bra nu och jag måste ta vara på tillfället.

Tack människor för att ni finns. Jag hoppas att ni fortsätter göra det.

Tack Christoffer.

Tack solen för att du finns, men visa dig oftare och varmare. Livet blir så skönt med dig närvarande.

Klar med tacktal, men jag vill skriva mer. Känner mig så skrivflummig. Hade varit mysigt om det var sommar, då hade det inte varit så mörkt ute nu. Då hade det börjat ljusna. Då hade jag kunnat gå ut på en stilla promenad om någon timme.

Nu känns allt sådär färgglatt och möjligt. Nyanserat. Som en frågesport. Jag älskar frågesport.


Imorgon vill jag åka och skaffa min nya mobiltelefon. Sen vill jag handla någon slags choklad. Som jag kan använda i kakbak. Jag hoppas att min mor inte misstycker.

Nu är det nog bäst att jag  går och lägger mig på ett eller annat sätt. Hittar en tröja att klippa i. Skriver dagbok för de två senaste veckorna. Lastar upp grejor från nedervåningen så inte mor är mer sur imorgon.


Adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback