fjärde april tvåtusensju

Hej! Det verkar som att jag har fått en läsare på bloggen, så roligt. Nu måste jag ju tillfredsställa vem du nu är, med ett litet inlägg.

Idag har jag inte gjort någonting! Men inatt var jag ute och sprang. Det var mycket duktigt av mig. Det var mörkt och det snöade. Men jag gjorde det ändå! Funderar på att göra det inatt med, så jag lär mig det där med att springa. Jag tror det är bra för mitt hjärta som känns som en enda stor bomb.
Det är så många som säger att de mår bra av att springa, både fysiskt och psykiskt då. Och nu när jag faktiskt har sprungit två gånger på några dagar, kanske jag lyckas göra det kontinuerligt! Det vore så lyckat. Och så har man något att göra i Ås på kvällarna/nätterna.
För ja, nu har jag flyttat tillbaka. Mitt rum är överbelamrat med grejor och man kan nästan inte vara där inne. Måste fixa det nån dag, men jag har så svårt att ta tag i saker som egentligen bara rör mig själv. Knasigt.

Mina planer sen några månader tillbaka, att en ny mobiltelefon, håller på att besannas! Min mor vill ge mig en i för tidig födelsedagspresent. Men inte att den är för tidig, o nej!

(Hahahahhah åååh, min systers son står nere och lyssnar på country genom sin mors mobiltelefon, och sjunger!!!)

Nåväl, nu håller jag då på och bestämmer mig för vilken mobil jag ska ha. Jag hittade en igår i en viss affär, men där vill jag egentligen inte handla. Men det verkar vara billigast där ändå. Tacka vet jag
Onoff *hyllar*, för de har nån slags garanti. Om man hittar en vara som finns i deras sortiment, i en annan affär till ett billigare pris, då får man köpa den för det priset på Onoff. Synd då, att jag inte hittade denna vara i deras butik.
Åh, att det ska vara så svårt att bestämma sig också! Men egentligen har jag nog inget alternativ. Jag gillar Nokias 6280, men har hört en del negativ kritik angående den också. Och jag vill ha den i en brunaktig färg, så som den såg ut på den affären jag först såg den i. Ack, så skönt med ny mobil!

Nästa vecka ska jag klippa mig, det blir skönt. Har inte klippt mig sedan i juli, så det är verkligen dags för länge sedan. Stackars hår! Men jag ska inte be dem snåla på avklippet. Jag ska säga åt dem att ta så mycket det behövs, för sen ska det få fortsätta växa sig meterlångt fast utan slitenhet!

Nu är jag hungrig, nu är det verkligen dags för fika. Ha det bra kära läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback