april, 10 2000 och sju!

Hallådär! Idag fyller någon år, jag undrar vem. Íbland känner man igen vissa datum. Men jag vet inte jag.

Nu sitter jag hos Christoffer, vid hans mors laptop. Mycket bekvämt. Vad mindre bekvämt är hur tidigt jag måste åka till staden imorgon bitti. Jag ska klippa mig klockan nio, och bussen går klockan sju. Jag undrar vad i hela friden jag ska göra i en tom stad i en hel timme? Jag måste dock medge att det är fint med lugn stad på morgonen, och en promenad skadar ju inte. Hoppas det blir någorlunda bra väder, för nu regnar det av och till. Hur som helst, det löser sig. Hoppas mitt hår blir bra. Jag ska inte låta dem ta så mycket, bara det som behövs. För klippas måste det, det är så slitet. Men jag vill ha långt hår. Jag gillar det mycket! En vacker dag blir det nog kortkort. Men den dagen, den lyckan! Så att säga.

Jag undrar om det blir till att åka till Sara efter klippningen. Hon sover säkert, men det får jag väl tåla. Hihi!

Tillsvidare; ha det bra. och fortsätt ge mig uppdrag och jobb av alla de slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback