Lockigt hår.

På studentdagen hade jag lite lockigt hår. Det tyckte jag var så pass roligt att jag bara var tvungen att rulla upp håret i går kväll. Därför är jag lockig idag, det är trevligt!

I dag gjorde jag ett avbrott i städningen av mitt rum, vilken har pågått i ca 3 dagar, och bakade bullar istället. Jag bakade krämbullar, kanelbullar och en sköldpadda. Sköldpaddan var jättecool, och bestod i själva verket av ganska många kanelbullar.

Just nu är jag lite gnällig, jag vill att min man ska vara här. Som tur är vet han inte om att jag är gnällig.

Gawd, vad jag längtar till sedan. Då ska jag först bada och sola, sen ska jag åka, sen ska jag åka hem igen och sen ska jag bo. Allt detta med min älskade.

Nu blir jag riktigt gnällig. Måste gå och städa eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback