Jobb!?!

Jag har tydligen ett jobb på gång. På sjukhuset! Jag ska jobba halvtid i psykavdelningens arkiv.

I går tyckte jag att det kändes omöjligt att någonsin få jobb. Nu vill de verkligen att jag ska komma. De ringde och sa att jag måste komma.

Synd att min och Hjärtats resa blir framflyttad. Jag hade sett fram emot att åka genast. Men pengar är aldrig fel, och jobbet kanske leder till mer! Vi kommer antagligen kunna åka om några veckor i alla fall. Jag längtar.

Hoppas det regnar på dagarna och är soligt på kvällarna de kommande veckorna. Då har jag inget emot att vara inomhus på dagen och sen kan jag bada och sola på eftermiddagen. Men var ska jag bada!? Jag måste ju utnyttja alla mina bikinisar.


Nu ska jag äta fiskgryta, hoppas den är god!

Ha en fin kväll, ni få som hittat hit :)


Kommentarer
Postat av: Björn K

nej, man hör inget i min mp3. för den tror att den är bajs, och bajs spelar ju inte musik

2006-07-09 @ 00:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback