Crème Brylé

Tjabbahej!

I dag har jag jobbat, sedan gick jag till frisören! Första gången på något år. Och det blev jättefint och bra, dit kommer jag tillbaka. Sen handlade jag spännande ingredienser.

Nu står det två portionsformar med passions-crème brylé i ugnen. Passionsfrukt är bra och passionerat. Imorgon skall de tjäna som efterrätter!
Till min fasa upptäckte jag när jag tittade till mina blommor nyss, att passionsfruktsplantan min slokade som en blöt, långhårig katt! Jag tror det var för att jag slängde bort alla kärnor som fanns i de passionsfrukter jag använde i dag. Ack. Även växter har känslor. Min kära blomma fick vatten. Hoppas den blir glad.

Jag ska planera vidare nu tror jag. Och städa måste jag också göra.

Ha en bra kvel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback